czwartek, 13 marca 2014

∞ prolog ∞



– Harry, zadam ci jeszcze raz to samo pytanie! Gdzie ukryłeś jej ciało? 

– Ja jej nie zabiłem! Kochałem ją!

– Zatem, jeżeli kochałeś to dlaczego ją skrzywdziłeś?! Chciała zrobić wszystko, aby podróżować po świecie, ale Ty to jej zabrałeś. Trzymałeś ją w zamknięciu przez dwa LATA! 

– Ona jest moja! Nie wstydzę się tego, że przez ten cały czas ją prześladuję, to wszystko było dla niej, aby zapewnić jej bezpieczeństwo. 

– Jednak dobrze tego nie zrobiłeś, ponieważ ona teraz nie żyję.


To, co myślą wszyscy. 

→ ∞ ← 
 Witam ponownie, na kolejnym moim tłumaczeniu Fan Fiction. Stalked jest czymś nowym, ciekawym i intrygującym. Myślę, że tak jak mi, wam się spodoba. Prolog choć krótki brzmi nieco tajemniczo i może strasznie, jednak w kolejnym rozdziale powoli wszystko się wyjaśni. Ci którzy chcą być informowani zapraszam do zakładki " Księga Gości "  wpisujcie swoje, aski, twittery, blogi co chcecie, a będziecie informowani i oczywiście co najważniejsze liczę na wasze wsparcie i komentarze. Dziękuje i do zobaczenia w następnym rozdziale :)

Inne moje tłumaczenia FF na które, was serdecznie zapraszam


No sound (LARRY) l Redemption (HARRY) l Criminal (HARRY)  l Psycho (HARRY) l Irresistible mistake (NIALL)



13 komentarzy:

  1. Super się zapowiada. :) jestem ciekawa co się dalej wydarzy. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O Matko!
    Serce mi stanęło! Umarłam.
    "Ja jej nie zabiłem! Kochałem ją!" *.*
    Te dwa zdania tak mną wstrząsnęły, że ja nie mogę.
    Czekam na 1 rozdział z niecierpliwością.
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  3. OKEJ.
    KOCHAŁ JĄ.
    ONA ZAPEWNE ŻYJE ON KOCHA JĄ NADAL
    DNSUFGDSINDS
    CZEKAM NA 1 ROZDZIAŁ!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się zajebiście, przeżyłam zawał... czekam na pierwszy rozdział :)
    zapraszam do mnie trueloveitwhatineed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW jest po prostu niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie,nie mogę się doczekać 1 rozdziałi <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do wpisania się w spisie tłumaczeń ;) http://spistlumaczen1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!!! Na pewno będę to czytać!!! Już mi się podoba!!! Już nie mogę się doczekać 1 rozdziału!!!! To jest taaakie tajemnicze, że ktokolwiek to przeczyta będzie chciał więcej!!! Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o mamo xD świetny początek ;3
    @sluumberr

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! Czekam na 1 rozdział <3
    Pozdrawiam xoxox

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, kiedy dodasz rozdział? Jeśli potrzebujesz pomocy, to chętnie Ci pomogę w tłumaczeniu, jak coś to kontakt ze mną na tt @xForever__Alone

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam na fanfiction, jest on kontynuacją Stalked:
    http://stalked-tlumaczeniepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń